Monday, February 27, 2012

Di Manakah Terletaknya Kekuatan Merong Mahawangsa?


Korang dah tengok filem Merong Mahawangsa? Alah, filem yang diterbitkan oleh KRU Studios tu, yang endingnya ada Archimedes death ray yang agak ridiculous tu? Tak pernah? Apa la korang ni tak sokong filem tempatan. Kesian tau. Nangis Yusry nanti. Ehh Yusry nak nangis apanya dapat kawin dengan Lisa. OK aku dah melalut. Haha.


Tapi tahukah anda di manakah terletaknya kekuatan Merong Mahawangsa? Ye lah, kalau tak, takde la sesuai diangkat sebagai sebuah karya epik. Takkan orang nak sebut-sebut kalau kekuatannya tahap batuk kat tangga je.

Sebenarnya kekuatan Merong Mahawangsa terletak pada penggunaan huruf M. Cuba kalau M tu ditukar jadi T, dahlah namanya jadi Terong Mahawangsa. Kan ke tak kuat tu.

Aduhai hambarnya lawak ku ini.

Abaikan je la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...